Карта сайта
Версія для людзей са слабым зрокам
бел
Меню

Падрыхтоўка ініцыятыўных прапаноў у ЕЭК

Парадак падрыхтоўкі дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ініцыятыўных прапаноў для разгляду на пасяджэннях Калегіі і (або) Савета Еўразійскай эканамічнай камісіі ўсталяваныРэгламентам падрыхтоўкі ініцыятыўных прапаноў для разгляду на пасяджэннях Калегіі і (або) Савета Еўразійскай эканамічнай камісіі, зацверджаным пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 27 верасня 2016 № 772.

 Пры падрыхтоўцы ініцыятыўных прапаноў павінны ўлічвацца нормыРэгламенту працы Еўразійскай эканамічнай камісіі, зацверджанага Рашэннем Вышэйшага Еўразійскага эканамічнага савета ад 23 снежня 2014 года № 98.

 Ініцыятыўныя прапановы аб усталяванні ставак увазных мытных пошлін (уключаючы сезонныя), тарыфных квот, выпадкаў і ўмоў прадастаўлення тарыфных ільгот павінны ўтрымліваць матэрыялы, прадугледжаныя Парадкам унясення ў Еўразійскую эканамічную камісію прапаноў дзяржаў-членаў Еўразійскага эканамічнага саюза аб усталяванні ставак увазных мытных пошлін (уключаючы сезонныя), тарыфных квот, выпадкаў і ўмоў прадастаўлення тарыфных ільгот, зацверджаным Рашэннем Калегіі ЕЭК ад 27 красавіка 2015 г. № 45.

 Ініцыятыўныя прапановы аб класіфікацыі асобных відаў тавараў павінны ўтрымліваць матэрыялы, прадугледжаныя Парадкам прыняцця Еўразійскай эканамічнай камісіяй рашэнняў аб класіфікацыі асобных відаў тавараў, зацверджаным Рашэннем Калегіі ЕЭК ад 2 снежня 2013 г. № 284, а таксама фінансава-эканамічнае абгрунтаванне, падрыхтаванае ў парадку і па форме, што ўстанаўліваюцца Міністэрствам фінансаў і Міністэрствам эканомікі, якое змяшчае апісанне эканамічнага эфекту ад рэалізацыі ініцыятыўнай прапановы і ацэнку яе ўплыву на кансалідаваны бюджэт Рэспублікі Беларусь.

 Ініцыятыўныя прапановы аб прыняцці, унясенні змяненняў і адмене тэхнічнага рэгламенту павінны ўтрымліваць матэрыялы, прадугледжаныя Палажэннем аб парадку распрацоўкі, прыняцця, унясення зменаў і адмены тэхнічнага рэгламенту Мытнага саюза, зацверджаным Рашэннем Савета ЕЭК ад 20 чэрвеня 2012 г. № 48, а таксама фінансава-эканамічнае абгрунтаванне, падрыхтаванае ў парадку і па форме, што ўстанаўліваюцца Міністэрствам фінансаў і Міністэрствам эканомікі, якое змяшчае апісанне эканамічнага эфекту ад рэалізацыі ініцыятыўнай прапановы і ацэнку яе ўплыву на кансалідаваны бюджэт Рэспублікі Беларусь (па пытаннях нетарыфнага рэгулявання такое абгрунтаванне прадстаўляецца ў выпадку магчымасці выдзялення эканамічнага складніка).